seo pr, pozycjonowanie stron, promocja stron w internecie
Co może zakłócić współpracę PDF Drukuj Email
I: ? L: ? LD: ? I: ? Rank: ? Age: ? I: ? whois source Robo: ? Sitemap: ? Rank: ? Price: ?
Info I: ? L: ? LD: ? I: ? Rank: ? Age: ? I: ? whois source Robo: ? Sitemap: ? Rank: ? Price: ? Density

Okazuje się, że nieporozumienia pomiędzy Klientem a firmą SEO wynikają przede wszystkim z braku cierpliwości. Klient, w większości przypadków zostaje  przy pierwszym już kontakcie uprzedzony, iż na efekty płynące z pozycjonowania będzie należało poczekać. Zdarza się jednak tak, że nie przyjmuje on tego faktu do wiadomości i często jest rozczarowany, iż nie nastąpiły one natychmiast. Decydując się na reklamę w wyszukiwarkach, w postaci pozycjonowania, trzeba natomiast przyjąć, że to inwestycja długofalowa. Co więcej klienci, zamiast zaufać profesjonalistom, narzucają im wybrane przez siebie słowa kluczowe, które mogą nie przynieść im korzyści. W ten sposób decydują się oni na finansowanie fraz nie generujących ruchu na stronie.

 

Warto wiedzieć, że profesjonalna firma pozycjonująca, korzysta z narzędzi do oceny fraz pod kątem ich popularności w wyszukiwarce.

Na tej podstawie jest ona w stanie wskazać trafne słowa kluczowe. Ostatecznie pozycjonowane frazy powinny jednak zostać wybrane na podstawie uzgodnień między dwoma firmami. Istnieje także możliwość monitorowania statystyk, dzięki czemu udaje się zauważyć czy dana fraza powoduje ruch na stronie. Pozwala to również określić czas, jaki Internauci wchodząc na daną frazę, spędzają na stronie, ilość odwiedzanych przez nich podstron, a także wykonanych akcji tj. zakup, rejestracja czy kontakt. Warto również wspomnieć, iż sporo klientów prosi firmę SEO o wyjaśnienie, dlaczego pomimo wzrostu pozycji i "odwiedzalności" ich serwisu internetowego, obserwują oni niewielki wzrost sprzedaży. Należy tu więc zaznaczyć, iż firma pozycjonująca nie odpowiada za sprzedaż bezpośrednio. Jej zadaniem jest generowanie ruchu na stronie z wyszukiwarek internetowych. Natomiast o samym zakupie decyduje przede wszystkim zawartość strony www.

Witryna powinna być zatem stworzona zgodnie z zasadami usability.

Zadaniem tekstów publikowanych w serwisie jest zachęcenie do zakupu. Dobrze, jeśli oferta jest również konkurencyjna cenowo. Profesjonalna firma SEO posiada w swojej ofercie usługi z zakresu doradztwa oraz copywritingu, w ramach których udziela klientowi informacji  w jaki sposób zbudować skuteczną marketingowo stronę www, a także redaguje  profesjonalne teksty ofertowe na jego stronę. Należy jednak pamiętać, że to klient decyduje w jaki sposób skorzysta z przekazanej mu wiedzy. Nie powinien on również obwiniać firmy SEO za niskie wyniki sprzedaży, jeżeli ruch na stronie wzrasta. W tym momencie problem istnieje prawdopodobne poza obszarem działań SEO.

Pozycjonowanie to obecnie najskuteczniejsza metoda reklamy w sieci Internet.

Decydując się na kampanię SEO, warto jednak mieć świadomość, że to kampania wymagająca czasu i niemożliwe jest natychmiastowe uzyskanie efektów.  Dodatkowo niezwykle istotną sprawą jest dialog pomiędzy klientem a firmą pozycjonującą. Sam klient najlepiej zna swoją ofertę i może wskazać co firma SEO powinna promować. Ta natomiast, dzięki narzędziom, z których na co dzień korzysta, może zasugerować klientowi zmiany treści publikowanych na stronie oraz oferty, w zależności od trendów wyszukiwania. Z pewnością współpraca obu stron, oparta na wzajemnym zrozumieniu, przyniesie ze sobą sukces w postaci zwiększonej sprzedaży.

 

Copyright by Agencja interaktywna WebPress. All rights reserved.

Pozycjonowanie.WebPress

Wypromuj również swoją stronę